Friday, April 29, 2011

it's better to go away.lalalala

ntohhhhh..
hadehhh,mkin tuo,mkin pning aku dgn life.
mkin tuo,mkin complicated nk mmpoih life.
myb sbb aku yg complicatedkn life 2,sbb 2 laa mkin complicated thp extreme!.huh!
haihh...sigh again n again n again...
ahh,aku mmg suka pon mngeluh.biaq r.hahahah
ntohh lagik..
act,aku asa cm tataw lnsong apa yg da jdk skunk.
bla,apa dan bgaimn?
nk tnya?.ahh,2 bkn style aku r.bkn xtingin nk tnya,tp aku tataw how to start with.
aku keee yg suka terokkan keadaan atau keadaan yg ska suki terokkan aku?
hoi!.apa pyh sgt life neh?????????/
pheww~.kekdg asa regret woo dok kt dnia.tp,mak aku ckp,xbek kta laguu tuhh..dose wohh!
shuhhh,shuhhh!!.blahh2.
aku yg dulunya positive thinker,suddenly dh became evtremly negative thinker..
ishhh,psaipa tataw laa..
suddenly aku rasa tkot jah ngn life..tp,apa yg aku takot pon aku tataw..
konpius2..if kt psaran ada mesin yg bleh tafsir otak aku+apa yg aku nk sctually,
pergh!.mmg gua snggop abehkn duet bli punyek!.hahahahah
woi,dh2 merapek.hah,neh lagik 1 problem aku..
merapek2 jah kija.apa yg dok mrapek sgt pon tataw.
ishhh,xphm lagikk..
tp,bla aku generate sumaa..
aku asa,cm da taw apa problem aku neh sbetoi2 nye..
act,aku xphm dri sndrik..
sbb tuuu laaa sumee yg aku wt jdk complicated.
bnda simplee jah..aku jah wt terokkan2.kn2?
hahahah,susah ark jdk aku?
aku pon pning ngn aku.tp mn bleh tnjuk yg aku pning2.2 yg dok bajet kool jah tetiap ary.muahahahah!.stupidless ema!.DAMNNN!!!!
phewww~ letey gak noh mrh kt dri sndrik..
mrh gak bla apa yg kta nk,xpnh jdk betoi..apa yg kta plan,xslalu ikut apa yg sbenarnya..
tp,2 lah owg cko faith..kta merancang dan DYA?
DYA yg tentukan semuanya..
ema,pls be nice.

No comments:

Post a Comment