Thursday, November 3, 2011

kesilapan orang utara bila cakap ki il

Ketika bertanya.
Hang nak gi mane tu Ali?

Ketika meminta pertolongan
Ko tolong katup pintu tu jap boleh tak?

Ketika marah
Kenape ko ni ketegaq sangat tanak dengar cakap orang.

Ketika digigit nyamuk
Sial betul la nyamuk ni ketit aku.

Ketika mandi
Mane pulak hilang timba aku. Tadi baru je aku nampak.

Ketika membeli air
Saye nak air nyoq sebungkus ye bang.

Ketika makan
Li, tolong passkan camca tu kat aku jap boleh tak?

Ketika mempromosikan awek sendiri
Yang hot tu la marka aku. cantik ke tak?

Ketika sendawa.
Maaf la, saye terbelahak tadi. Maklumlah tak pose

P/S : entri neh guwa rembat dari belog peberet guwa. Link bleh tgok kt tepi2 nuh. Maleh nk boh plak. hak3. Opkos, pandai-pandai laa bawak diri kat tempat orang woi.

No comments:

Post a Comment