Thursday, July 14, 2011

guwa tanak dosa itu.

'DAH LAA!!!.KAN GUWA DAH CAKAP DH!!!.TAK PAHAM KE!!'
guwa pandang tajam kat cermin besaq dalam bilik menandakan marah.ah,guwa dah tak tahan lagik dengan sandiwara itu.semakin hari,semakin mendalam mencucuk sanubari.

sebagai manusia biasa,guwa sudah tidak terdaya menahan saki baki perasaan yg semakin berkeceramuk yg membaham setiap sanubari wanita guwa.

entah kenapa guwa rasakan diri semakin melayang-layang di udara setelah mendengar perkataan yg diutarakan oleh mereka.sungguh,guwa dah tak tertahan lagik dengan ayat2 mereka.penat guwa larikan diri,dengan harapan,mereka berhenti mengutarakan ayat tersebut.namun,guwa tak mamapu sebab mereka ada di mana2 sahaja.

pagi itu,guwa ke kelas seperti biasa.penat menyorok utk mengelakkan diri daripada mereka.ya,mereka yg membuatkan hidup guwa tak keruan,tak ketahuan.tiba2,mereka muncul entah dari mana.ramai bilangannya.5 orang guwa sempat kira jika tidak salah.ah,mana mungkin guwa salah sebab guwa penah dapat A sewaktu berada di tahun 1 bagi matapelajaran matematik.

ramai;mereka datang menyerbu guwa.guwa takot.diam;itu yg mampu guwa lakukan.guwa cuma manusia biasa,mana mungkin guwa dapat menahan akan kata2 mereka yg terus menusuk ke kalbu dan sanubari guwa.

sangkaan guwa benar;sekali lagi mereka utarakan perkataan tersebut di hadapan guwa.
'selamat pagi SENIOR!'

Laju! menusuk ke kalbu menikam ventricle guwa menyebankan darah tak dapat di supply melalui aorta guwa.parah;sekali lagik guwa kembang pungkoq,bangga,proud,dll.dem!,tak pasai guwa dapat dosa pasai terbangga!.neh yg guwa tak sukak neh!

Ah,sudah guwa katakan guwa tanak.SENIOR2,SEGANLAH GUWA!.lalala

WRITERS SAYS; MENJADI SENIOR ADALAH PENGALAMAN YG TERINDAH DI DALAM HIDUP GUWA SEPANJANG BERGELAR STUDENT.DIRESPEK DAN MERESPEK.TAK SALAH GUWA ASA KALAU BANGGA DENGAN DIRI SNDRIK.CUMA,JANGAN TAHAP MELAMPAU DAH.BOLEH BUAT ORANG MELUAT SAMPAI CIRIT.

No comments:

Post a Comment